ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بلده 
با سلام ،پيشرفت هر منطقه به راه آن بستگي دارد و منطقه بلده با آن قدمت که رجال بزرگي در همه عرصه ها به ايران تقديم کرده حالا به يک منطقه وحش تبديل شده و هر ساله افراد زيادي منطقه را ترک مي نمايند .بله براي شما دوست عزيز که سالي يکبار جهت تفريح به اين منطقه تشريف مي اوريد خوب است که منطقه بکر بماند تا شما راحت به تفريح خود برسيد ولي براي مردم منطقه نيز چنان است؟!!
اگر اين طور است پس مازندران را به دليل اينکه جنگل و محيط زيست آن از بين ميرود تعطيل و خالي از سکنه کنند
+ علي 
سلام . با نظرات دوستان حافظ محيط زيست موافقم . اما اگر شما جاي اهالي اين روستاها بوديد نظرتان عوض ميشد چون براي رسيدن به تهران بايد از 3 گردنه عبور کنند . اين در حالي است که هوايي فاصله اي بين تهران و برخي از روستاهاي اين منطقه نيست و فقط دور خودمان ميچرخيم .ضمنا داشتن جاده اي خوب حق مسلم اهالي اين منطقه است .
+ علي 

سلام

شما متاسفانه چون از اهالي بخش بلده و كجور نيستيد اين حرفها را ميزنيد اگر از اهالي بوديد ميدانستيد كه براي يك راه نهايتاٌ 2 ساعته بايد سه گردنه وحشتناك (از راه چالوس )و 4 ساعت مسافت را طي كرد يعني چه از راه هراز هم همينطور دست كم 4 ساعت راه پر ترافيك ضمناٌ اين جاده به محيط زيست ضرر ميرساند يا ازاد راه تهران شمال كه بايستي كلي از زمينهاي جنگلي را تخريب نمود در حالي كه دراين جاده جنگلي وجود ندارد .

+ كريم كثيري 
سلام

من مسير گرمابدر تا بلده را چند بار با پاي پياده سفر کرده ام و طبيعتي و حيات وحش که اين منطقه دارد بي نظير است،از آبشارها زيبا گرفته تا حيواناتي مثل يوزپلنگ، ماهي قزل آلا كه در جهان بهترين است والان هم با شكاربان و ممنوعيت صيد زيادي انجام مي شود.من در منطقه بلده نور زندگي مي کنم و با احداث اين جاده صددرصد مخالفم ولي متاسفانه از روستاي يال رود بخش بلده اين جاده در حال احداث است و تمام بافت اين منطقه را هم از لحاظ طبيعي واجتماعي از بين برده است